Mengetatkan kulit badan tanpa pembedahan

Banyak salun, pusat, dan klinik menawarkan perkhidmatan serupa. Semasa memilih destinasi pelancongan anda, ingatlah beberapa perkara penting.

Mengetatkan kulit badan tanpa pembedahan

Pengetatan kulit pada tubuh boleh menjadi relevan bagi wanita dan lelaki pada suatu ketika, baik yang langsing dan yang penuh. Pelbagai teknik yang ada untuk kosmetik perubatan moden membolehkan anda memilih terapi yang berkesan dalam setiap kes.

Mengapa kulit di badan kendur?

Pada orang muda, penurunan berat badan yang cepat semasa penurunan berat badan atau kehamilan biasanya menjadi penyebabnya. Pada orang pertengahan umur, ada juga perubahan yang berkaitan dengan usia yang menyebabkan ptosis graviti (kendur tisu lembut di bawah pengaruh graviti).

Kita tahu bahawa tidak semua orang harus menegangkan kulit mereka. Ciri-ciri individu seseorang memainkan peranan penting, iaitu keadaan otot, jenis kulit, keadaan kesihatan dan gaya hidup secara umum. Kehilangan keanjalan dan kelembapan, pengumpulan lemak subkutan yang berlebihan, dan peredaran mikro yang terganggu menyebabkan kulit tidak dapat mengencangkan dirinya dan terdedah kepada ptosis.

Pengetatan kulit yang berkesan boleh dilakukan tanpa pembedahan

Sekiranya anda serius ingin membuat keputusan agar tubuh anda teratur, anda perlu memikirkan semula diet, senaman, dan tabiat anda. Percayakan profesional untuk menilai keadaan kulit anda dan mengembangkan strategi untuk memerangi kendur. Ubat di rumah bagus untuk mengekalkan kulit yang sihat, tetapi kesannya terlalu lemah untuk menghasilkan keringanan yang ketara.

Pengencangan kulit yang berkesan hanya boleh dilakukan oleh jurusolek yang dapat memilih dan menawarkan pesakit prosedur kompleks moden kepada pesakit.

Klinik Perubatan Estetik mengambil pendekatan yang kompleks untuk menurunkan berat badan dan menegangkan kulit. Doktor menilai kesihatan umum dan ciri-ciri individu pesakit. Kemudian dibuat program yang, selain prosedur pengetatan kulit secara langsung, termasuk cadangan untuk penjagaan harian, pilihan kosmetik, pemakanan dan aspek penting lainnya. Doktor mengawasi pesakit sepanjang perjalanan, menilai keberkesanan langkah-langkah yang diambil dan menyesuaikan janji sekiranya perlu.

Kerumitan pendekatan dan tanggungjawab doktor yang memberi pelanggan jaminan bahawa hasilnya akan positif dan prosedurnya tidak akan membahayakan kesihatannya.

Kaedah menegangkan kulit bukan pembedahan moden

Pelbagai kaedah yang tersedia membolehkan anda menyelesaikan hampir semua masalah yang ditimbulkan oleh pesakit: mengetatkan kulit di bahagian perut, lengan, kaki, punggung, leher dan dagu, meremajakan kulit tangan dan décolleté, mengangkat wajah.

Kami menyenaraikan beberapa prosedur pengencangan kulit yang tersedia untuk pesakit klinik:

  • Urut LPG,
  • Cryolipolysis,
  • Mesoterapi tanpa suntikan,
  • Mesoterapi badan,
  • Terapi ozon,
  • Mengangkat HF,
  • Bio-revitalisasi,
  • Mengangkat plasma,
  • Elektromioostimulasi.

Banyak salun, pusat, dan klinik menawarkan perkhidmatan serupa. Semasa memilih destinasi pelancongan anda, pertimbangkan beberapa perkara penting:

  1. Semua prosedur mempunyai kontraindikasi. Jangan mempercayai sesiapa yang mengikuti prosedur yang anda minta tanpa bercakap.
  2. Syarat dan syarat kelayakan jurusolek mesti dipatuhi dengan ketat untuk setiap prosedur. Kegagalan mematuhi boleh menyebabkan masalah kesihatan.
  3. Peralatan bertauliah dan ubat asli mesti digunakan untuk setiap prosedur.
  4. Semasa menjalankan kompleks prosedur, keserasiannya mesti diambil kira.
  5. Tidak selamat membuat keputusan berdasarkan pendekatan "di mana lebih murah".